Uuurk

Ligger i sängen & funderade på att försöka sova men ärligtalat så kommer jag aldrig somna så nu funderar jag på ifall jag ska ta täcke & kudde o lägga mig på soffan , kolla tv eller sätta på en film, somnar jag där så är det väl bättre en att ligga här rastlös.. Så trött på detta.. Att aldrig kunna sova.. Är svin trött hela tiden men det går verkligen inte att somna! Kan ligga i timmar och bara glo innan jag somnar & det är fan inte kul :( 
Molvärken är borta .. Haft några sammandragningar men inte nå som gör ont.. Kommer inte få nån bebis , kommer typ föralltid vara gravid .. Känns som så just nu iaf.. Ska till bm nästa vecka, ska prata lite om hinnsvepning då, denna graviditet har inte direkt varit skoj! Självklart är det hur mysigt som helst att bära på en bebis, känna sparkar osv men detta illamående foglossning och oron har tagit knäcken på mig! Spytt sen typ vecka 6 , haft svår foglossning sen vecka 19-20 och oron har jag haft sen jag i stort sätt plussade .. 
Nej kom nu bebiiis ❤️❤️

Kommentarer
Postat av: Amanda

Kan förstå att du är orolig! Och jag håller tummarna att allting går bra! Bebisen kommer komma närsomhelst! Och när han gör de så kommer han älska dig från första stunden då ni får känna varandras närhet! <3

Svar: ❤️❤️❤️
Emma Gunnarsson

2013-11-15 @ 00:57:09
Postat av: Johanna

Kroppen förbereder sig på vaken nätterna otroligt nog! Den vet bara liksom att bebis kommer snart och försöker förbereda dig på nätterna :)

Svar: Rätt häftigt att kroppen vet vad som väntar! :)
Emma Gunnarsson

2013-11-15 @ 10:08:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0