BB väskan & vecka 36

Fick en fråga om vad jag har packat ner i väskan åt bebis så slänger upp en bild :) 


En overall - storlek 56
2 bodys - storlek 50 & 56 
2 par byxor - storlek 50 & 56 
En luvtröja - storlek 50 
2 par strumpor 
En mössa 
En pyjamas - storlek 56
2 dräggellappar 
& en snuttefilt , 
Ska också packa ner en egen filt åt bebis, nappar ska också med men dom packar jag ner sist! 

Väska till mig har jag börja små packat med anser egentligen att jag inte behöver så mycket med mig! 
Men har packat ner 
- tvål schampoo balsam & mjukis kläder, resten åker ner när det väl är dax! 

För övrigt gick jag in vecka 36 idag , nu börjar det verkligen närma sig! Är så förväntansfull & längtar sjukt mycket! Bara att föda barn är ju helt otroligt så längtar typ ihjäl mig tills värkarna startar, trots att jag minns hur satans ont det gör!!
Men slänger upp en bild på magen också :) 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0