Svar på frågor

Tänkte svara på lite frågor jag fått!

- var bebis planerad? Ja, jag & c försökte i 7 månader , blev gravid i augusti men fick missfall i vecka 5, och efter det försökte vi vidare och tillslut fick vi ett plus!

-hur kom det sig att du/ni behöll trots att det hade tagit slut? För att vi hade försökt så länge och några veckor efter det hade tagit slut tog jag ett test som visade positivt, vi ville ju väldigt gärna skaffa ett syskon så det blev att vi bestämde att behålla!

-när plussade du? 8 april plussade jag

-ska Charlie vara med på förlossningen? Ja det är planerat så, han är ju lika mycket delaktig i detta som vilken pappa som helst, trots att vi inte är tillsammans så finns han här!

-vad sa din familj? Dom blev jätte glad och tog det jätte bra!

-är du nervös? Ja, jag är livrädd att något ska hända!

-vad trodde du att det var för kön och vad skulle bebis heta beroende på kön? Jag har trott att det vart en pojke hela tiden & rätt hade jag! Han ska heta Ludwig & ifall det hade blivit en tjej skulle hon hetat Nowalie!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0