Måndag

Äntligen fungerar appen igen!

- hemma efter en vecka i Torshälla, dom flesta blommorna överlevde haha och bara för att jag vart då duuktig & tagit hand om deras blommor (haha) så fick jag lite pengar av morfar :)
Nu håller vi på grillar här hemma , kyckling med pommes & tzatski , gött!

Imorgon är det dags för rutin ultraljudet, längtar jätte mycket men är sviiin nervös och orolig över att jag ska få ett dåligt besked ! Namn är iaf bestämt , jag & c kom överens , om det blir en pojk ska han heta Ludwig & ifall det blir en tjej ska hon heta Nowalie! Jag och c sa att eftersom elwira hade w i namnet så ska detta barn också ha det :') jag ber nu till gudarna att det ligger en frisk bebis där inne!!! ❤❤


Kommentarer
Postat av: Vicks

Precis sträckläst din blogg och vill skicka världens största kram. Är beräknad till idag med mitt första barn och hoppas som alla gör att det är friskt och att allt går bra. Lycka till med din graviditet, hoppas du får må bra!

Svar: ❤❤
Emma Gunnarsson

2013-07-09 @ 12:36:09
URL: http://lattemorsan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0