Torsdag

Imorse var har på möte hos arbetsförmedlingen.. Det var fett trååkigt! Efter mötet gick jag runt lite på stan, köpte en halsduk & par skor! Tog bussen hem och stor städade tillsammans med bebbo! Vid 7 taget kom mamma Göran & axel över , dom skulle åka och hämta Lisa så dom hade vägarna förbi här.. Vi fikade och pratade lite:) kom precis in efter en lång promenad med Doris så nu blir det nog att ta en varm dusch & sen gå och lägga mig! Puss

Älskade elwira , som jag saknar dig! Ska försöka ta mig ut till graven någon dag & tända ljus och säga hej! Önskar verkligen du var här hos mig hjärtat, det gör så förbannat ont utan dig! Saknar dig & älskar dig min fina dotter <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0