Fan..

All ork har bara tagit slut.. Jag orkar inte mer utan elwira.. Alla blir gravida & får barn hela tiden runt om kring mig då blir det ännu mer påtagligt .. Varje morgon går upp börjar det göra ont & det slutar inte förns jag somnar på kvällen.. Tänk att man kan binda så många band med varandra .. 9 månader i magen & 1 månad utanför .. Den 15 maj rasade hela mitt liv samman .. För snart 8 månader sen förlorade jag min andra halva.. Hur fan står jag ut att leva? Hur fan står jag ut att andas .. Hur fan står jag ut , utan elwira ?! Ge mig mitt barn tillbaka snälla.. Om Gud finns har jag lust att slå honom.. Jag hatar dig!


Kommentarer
Postat av: Maria

Säg aldrig så om Gud . Han gav dig de finaste ängel . Men han tyckte om henne så mycket att han ville ha henne. En vacker dag kommer du bli mamma igen. Men om du snackar så om Gud så kommer han aldrig ge dig ett barn ! Jag förlorade 5 st av mina nära på ett jävla halv år . Min syster som blev bara 5 år . Jag vet att de e jobbigt . Gråter när du skriver om henne! Kram

Svar: Vet att man inte ska säga så men blir så arg över att min dotter inte finns, blir så arg över att oskyldiga barn dör.. Jag vet att jag fick den finaste ängeln & jag är så stolt & glad över att jag fick just henne! Men förstår inte anledningen till att hon skulle vara sjuk.. Ser ingen mening med att hon eller att andra dör.. Kram
emma

2013-01-05 @ 14:19:03
Postat av: Maria

Jag vet gumman. Livet är inte lätt . Livet e jävligt orättvist . Ta hand om dig kram

Svar: <3 <3
emma

2013-01-07 @ 01:04:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0