245

Nu har det gått 8 månader sen elwira somnade in.. Kan inte fatta att det redan gått så lång tid.. För 246 dagar sen stod jag där inne på drottning Silvias barn sjukhus och fick kastar upp i ansiktet "Emma jag vill att du följer med nu, elwira är död" minns hur jag bara skrek och föll ner på golvet .. Och jag minns läkarnas ansiktsuttryck när dom kom ut från elwiras rum .. Kommer ihåg att dom tog av sig sina mössor och nickade mot mig.. Har fan aldrig känt mig så liten & ynklig som jag gjorde just då.. Hela mitt liv rann ur mina händer.. Minns hur vi satt där inne.. Jag & Charlie turades om
att hålla i vår livlösa dotter.. Jag fick tvätta henne och klä henne.. Göra henne fin en sista gång.. Kan inte förstå att det redan har gått såhär lång tid.. I mitt huve hände det fortfarande igår.. Minns varje liten sekund .. Minns precis allt från dagen hon föddes tills dagen hon dog.. Minns allt i varje liten detalj.. Visst blir det lite lättare för varje månad som går, det är faktiskt inte lika jävligt som det var dom första , men det gör fortfarande så in åt helvetes ont .. Det värker hela tiden, det svider och plågar mig varje ynka sekund .. Det gör ont att andas, det gör ont att leva.. men inte exakt lika ont som förut.. Jo vissa dagar, vissa dagar fungerar jag inte för fem öre.. Vissa dagar gör det så satans jävla ont att ingenting fungerar .. & sen den där saknaden som växer dag för dag.. Längtan av att få tillbaka dig.. Längtan & saknaden som förevigt kommer stanna. Jag skulle kunna göra vad som helst för att få hålla dig en sista gång , vill bara att allt ska bli bra , bara för en sekund..

8 månader
35 veckor
246 dagar
Jag älskar dig elwira , min finaste ängel <3



Kommentarer
Postat av: Anonym

Blir tårögd får en klump i halsen :( så hemskt !! Va gjorde Charlie när hon gick bort?

Svar: Jo.. :(Charlie han var på väg upp till oss när hon dog, så han kom typ 2 minuter försent.. Och efter elwira dog fanns han där hos mig i Göteborg eftersom jag var kvar där några dagar .. När vi kom hem hjälptes vi åt att hitta en gravplats & vi planerade begravningen ihop.. Efter begravningen pratade vi inte mer på 2 månader så efter det vet jag inte vad Charlie gjorde, men då elwira dog var han väldigt ledsen, han var ledsen för att han förlorat sin dotter & för att han inte fanns där i Göteborg hos oss under tiden elwira vårdades på sjukhuset.. Men han mådde också förbannat dåligt precis som jag
emma

2013-01-16 @ 22:09:16
Postat av: Anonym

Varför var han inte med er när hon var på sjukhuset? Hur blev ni tillsammans igen ?! Kram

Svar: vi var inte tillsammans då, tror han var tillsammans med tjejen han har en son med då, och då gjorde han valet att vara hemma i Eskilstuna istället, dels för att han gick i skolan och sen för sin sons skull.. Men han kom och hälsade på 2 gånger då elwira levde & sen kom han typ 2 minuter efter elwira hade dött.. Hmm , vi började prata någon gång i juli igen då hade vi inte pratat med varandra på ett tag, sen började vi träffas lite igen & sen insåg vi att vi fortfarande tyckte om varandra så vi valde att bli tillsammans igen , så den 9 augusti 2012 blev vi tillsammans igen .. Kram
emma

2013-01-17 @ 11:15:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0