Sova

Idag blev det ett himla åkande .. Förs hämtade mamma mig och skjutsade mig till skiftninge vårdcentral, sen tillbaka till Torshälla hem till mormor & morfar , vi firade morfar eftersom det är farsdag på söndag , sen åkte jag med min moster till hällby stan & tillbaka till Torshälla, sen skjutsade mamma hem mig , orkade inte gå.. Hade as ont i huvet & det var skit kallt ute! Charlie drog när jag kom så blev att kolla xfaktor i min ensamhet.. När Charlie kom hem åt vi lite & gick och la oss i sängen , Charlie somnade nästan direkt medans jag höll mig vaken för att se rookie Blue , nu blir det att sova för mig med' är rätt trött men gick ju upp tidigt så.. Dock förstår jag inte alls hur fan Charlie kan sova nu med tanke på att han gick upp typ 3 men men ;)
Aja Godnatt på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0