Sjuk

Hej hopp! Charlie har varit sjuk i några dagar men själv har jag inte känt av någonting men idag vaknade jag upp sjuk, ont i halsen hosta snorig & huvudvärk .. Men eftersom Charlie var i väg och tatuera sig blev det Inge vila för mig , blev att städa diska & gå promenader med Doris .. Vid 6 kom mormor över med feber nedsättande så mådde lite bättre efter det! Charlie kom hem vid 8 , han hade köpt med sig mat hem , var svin hungrig men när jag väl åt blev jag bara äcklad .. Hatar att vara sjuk ! :(
Nu ligger Charlie och sover , själv ligger jag och väntar på att rookie Blue ska börja ! Sen blir att försöka sova !


Kommentarer
Postat av: T, ny läsare!

Kam du berätta lite om dig och Charlie? Har ni nyligen träffats och flyttar ihop så tidigt? Lite nyfiken, rolig blogg för övrigt men hade varit kul med mer uppdatering ;)

2012-11-07 @ 21:27:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0