Mig och Charlie

Fick en kommentar om att jag skulle berätta lite om mig och Charlie så får göra det :)

- jag och Charlie har känt varandra några år men förra sommaren träffades vi hos en gemensam kompis detta var i slutet av maj , Charlie drack den kvällen så när han började hålla på trodde jag mer det var på grund av fyllan .. Men dagen efter smsade han mig & vi bestämde att ses igen, vi började träffas och så, sen efter ett tag blev vi tillsammans ,det var någon gång i juni.. Han "flyttade" hem till mig (bodde då hemma hos mamma) sen i slutet av juni/början av augusti upptäckte vi att jag var gravid.. Blev då en del diskussioner om hur vi skulle göra, men efter mycket om & men valde vi att behålla, i mitten av september tog det slut mellan oss.. Vi pratade inte på typ 2 månader men i december började vi prata igen och bestämde oss för att försöka igen .. Det höll fram till februari då det tog slut igen på grund av massa skit.. Vi blev osams och pratade inte förns i slutet av Mars då jag fick veta att elwira hade hjärtfel.. Efter det pratade vi lite smått eftersom han ville veta hur det gick med allt, i april efter elwira hade kommit så kom Charlie ner till Göteborg 3 gånger för att hälsa på elwira.. Efter elwira hade dött hade vi fortsatt kontakt , vi planerade begravning och sånt där tillsammans.. Efter ett tag träffade jag en kille , Charlie och jag slutade då prata .. Men i slutet av juli började vi prata igen (det var då ingenting mellan mig och killen längre) sen blev det bara att vi började prata massor igen och båda kände att vi ville ha varandra .. Så vi blev tillsammans igen och bestämde att det skulle vara på riktigt den här gången & Inge velande fram och tillbaka.. Så jag flyttade in i hans lägenhet och nu bor vi ihop & hoppas på att bli en riktig familj inom sin tid.. Visst kanske det låter konstigt , vi blir tillsammans & vi flyttar ihop osv .. Men vi har så mycket tillsammans & efter elwira dog så blev vi väldigt nära, allt förde oss så mycket närmre varandra & både jag och Charlie har mognat otroligt mycket .. Hoppas detta svar räckte :)


Kommentarer
Postat av: Johanna Åberg

Ni är starka! <3

2012-11-08 @ 20:30:07
URL: http://pusselmamman.blogg.se/
Postat av: T, ny läsare!

Absolut! Nu hänger jag med lite bättre...

2012-11-09 @ 11:48:37
Postat av: T, ny läsare!

Absolut! Nu hänger jag med lite bättre... :)

2012-11-09 @ 11:48:57
Postat av: T, ny läsare!

Absolut! Nu hänger jag med lite bättre... :)

Svar: Vad bra :)
emma

2012-11-09 @ 11:48:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0