Sömnlösa nätter

Idag är en sån där natt då jag inte kan sova.. Har alldeles för mycket tankar i huvet.. Det gör så extremt ont i mellan åt, sådär ont så man knappt kan andas, sådär ont så man inte vet ifall man kommer överleva.. Jag saknar min lilla elwira så fruktansvärt mycket , vill ha henne här bredvid mig, känna hennes lukt & pilla på hennes hår, känna hennes bebis lena kropp, höra hennes små andetag & få höra hennes skrik, jag skulle fan göra vad som helst för att få ligga här bredvid henne.. Det är så tomt utan henne.. Det är så fruktansvärt jobbigt att ingen förstår, ingen förstår min sorg ingen förstår min sorg ilska bitterhet & saknad .. Jag förberedde mig så mycket på att få elwira så längtan efter ett barn finns där också .. Längtan efter livet & lusten att leva.. Längtan efter att känna sig lycklig & förväntans full av vad dagen har att ge.. Ingenting av det finns.. Trött på sömnlösa nätter av detta eviga plågande.. Trött på att må såhär .. Trött på att livet är som det är! Jag saknar dig så förbannat! Jag saknar dig så jävla jävla mycket! Jag saknar elwira , jag saknar dig mitt älskade barn !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0