24 nov

Vart i skolan idag, slutade klockan ett, gick runt med matilda fram till två , sen mötte jag ellinor vid tåget, vi åkte till tuna park o handla lite, fikade och pratade! har inte träffat henne på  4år, även fast det gått så lång tid sen vi sågs så kändes det som vi träffades igår vilket var jävligt skönt! följde med henne till tåget o sen tog jag bussen hem. ska snart hoppa in i duschen , ska tvätta håret med diskmedel, läste att det drar ut hårfärgen.. var hos hårfrisören o frågade lite idag om hur mycket det kommer kosta att färga mitt hår o klippa av skiten! det skulle gå på runt 1400 men ska kolla runt lite mer!

Ellinor hade köpt jätte fina kläder till min ängel, så nu har jag ännu mer kläder som ligger o väntar på att bli använda!! Jag längtar så enormt efter dig! jag vill verkligen ha dig hos mig nu men du måste ju bli färdig utvecklad! men jag hoppas att dom månaderna som är kvar går fort! ♥


en månad kvar till julafton!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0