Speciellt inte från Dig

Ligger i sängen & mår så fruktansvärt illa, har dessutom det jätte kämpigt med andningen.. Vet inte alls hur jag ska ligga för att både få luft & slippa spy! Har haft såhär den senaste veckan, jätte jobbigt faktiskt! 

 jag tänker inte längre vika mig ner för folk & jag tänker inte längre ta skit, dessutom tänker jag vara den som beter mig vuxet i det här! Det är slut med att ge chanser hit & dit till människor som inte är villiga för fem öre att ändras! Nu tänker jag kasta bort alla energi tjuvar! Jag tänker fokusera på att jag mår bra, och jag tänker inte bry mig ett jävla dugg om ursäkter & dåliga bort förklaringar & speciellt inte från Dig! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0