Pyssel

I brist på annat så har jag suttit här hemma & pysslat! Tänkte att jag skulle få upp ultraljuds bilderna på lillebror Ludwig så började fixa fram ramar & kom på hur tråkiga dom såg ut så jag gjorde dom personliga :) 



Ram ett -  på den lilla lappen högst upp står det "en stor tomhet kommer snart att fyllas" fick den lappen i en sån där lyckokaka några dagar innan jag plussade så den där lappen är viktig för mig! Tror den har något med Ludwig att göra! 
Sen står det Ludwig där nere :) lite glitter prickar , en fjäril & 3 stjärnor finns på ramen också :) 

Ram två - står det Lillebror på , glitter prickar & 2 hjärtan :) 
Tycker dom blev rätt fina faktiskt :') 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0