Funderar

Ligger här i sängen & tänkte väl försöka sova snart, har tvätt tid 7 imorgon bitti så måste väl gå upp 6 iaf.. Promenad med Doris & sen sortera tvätt , som jag egentligen skulle gjort nu ikväll men orkade verkligen inte! 
Men när man ligger i sängen så kommer alla tankar & funderingar upp.. Undrar hur mitt liv hade sett ut ifall elwira hade levt? Och hur kommer allt bli nu när lillebror kommer? 
Och dessutom kommer min ilska fram, man är två om någonting men det är bara den ena som lever efter det.. Blir så sur & ledsen på att du inte tar ditt ansvar som du faktiskt LOVADE! men egentligen , vad förväntade jag mig.. Du har inte & kommer aldrig någonsin förändras .. Du kommer alltid vara såhär, ansvarslös , komma med ursäkt efter ursäkt & alltid skylla ifrån dig, det är tragiskt men sant ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0