30 dagars utmaning

30 DAGARS UTMANING






Dag 4 - Mitt sovrum.  

Dag 5 - 5 ställen jag vill besöka. 

Dag 6 - 5 favorit låtar. 

Dag 7 - Min favorit bok. 

Dag 8 - Ett svår glömt minne. 

Dag 9 - Dagens outfit. 

Dag 10 - 5 bekännelser. 

Dag 11 - En serie jag blivit beroende av. 

Dag 12 - Favorit film/filmer. 

Dag 13 - Något som jag längtar till.

Dag 14 - Ett citat jag gillar/tycker är fint. 

Dag 15 - Ett foto på mig. 

Dag 16 - Inspirationsbild/bilder.

Dag 17 - Min favoritmat/dricka/snacks. 

Dag 18 - Senaste bilden på mobilen.

Dag 19 - Något jag saknar. 

Dag 20 - Någon jag saknar. 

Dag 21 - Saker jag är rädd för. 

Dag 22 - Min familj. 

Dag 23 - En bild på mig från när jag var liten.

Dag 24 - 5 killkändisar som jag tycker är attraktiva.  

Dag 25 - Varför jag började blogga. 

Dag 26 - När var jag var utomlands senast, vart? Bilder. 

Dag 27 - En vana jag önskar att jag inte hade. 

Dag 28 - En sak jag samlar på. 

Dag 29 - En valfri bild. 

Dag 30 - Varför gjorde jag den här utmaningen?

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0