tisdag

hello!
 
melina ringde & väckte mig imorse.. hade helt glömt att jag skulle följa med henne till tatueringsstudion men det blev att skyyynda sig! haft äckel ont i huvet idag också.. känner mig allmänt depp också.. så jävla förvirrad, vet inte alls vad jag varken känner eller vill längre.. tröttnat på detta piss liv.. tröttnat på att aldrig få vara nummer 1 för dig.. tröttnat på att känna denna jävla smärta.. allt börjar dessutom närma sig ett års dagar..
29 mars 2012- ditt barn har hjärtfelet hlhs
10 april 2012- sätter mig på tåget mot göteborg med en stor mage & har ingen jävla aning om vad som väntar
12 april 2012- elwira föds
15 maj 2012- elwira dör..
12 juni 2012- elwira begravs..
kan inte fatta att det snart gått ett år.. tiden går så fort men ändå så sakta.. minns varena minut där nere i göteborg.. minns allt.. ibland vill jag bara glömma.. glömma bort allt som hänt.. slippa sorgen & smärtan, bara för en dag eller två!
 
 
för övrigt har det väl inte hänt så mycket idag.. vart med melina när hon tatuerade sig.. sen hem, c har vart med jonas så har suttit själv , c kom hem för en stund sen, nu kollar han fotboll & jag vid datan och lyssnar gammal musik, nostalgitripp ;)  ni får ha det bra, puss
 

Kommentarer
Postat av: emelie

Har följt din blogg sen du var gravid och det smärtar så otroligt mycket att bara läsa... fruktansvärd sorg du bär på och jag hoppas så att du tar dig ur sorg-träsket, men jag förstår att det känns omöjligt. Det hade hade jag iaf känt. Och även om du inte själv känner det, så tycker jag att du är så fruktansvärt stark o beundransvärd person.

Livet är inte rättvist för fem öre.

Svar: <3 <3 <3
Emma Gunnarsson

2013-03-12 @ 22:30:06
URL: http://emelieo.blogg.se
Postat av: Anonym

Är melina tillsammans med barnspappa? Vad har hon tauerat sig

Svar: nej det är hon inte..hon tatuerade in roser & sin sons namn på sidan av magen
Emma Gunnarsson

2013-03-13 @ 00:02:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0