Orättvisa skit värld

Ännu en gång har ett litet barn somnat in.. Det ska inte hända ändå händer det varje dag , det skär i hela hjärtat varje gång det händer .. Jag minns så väl den dagen elwira somnade in , hela mitt liv raserades .. Jag förlorade det jag höll som kärast , inga ord hjälper .. Ingenting hjälper .. Man ser bara mörker framför sig .. Man tror att man aldrig mer kommer känna glädje eller lycka..
Livet blir aldrig desamma igen .. Man har en ständig smärta varje dag.. Varje dag påminns man .. Man påminns varje dag varje minut & varje sekund .. Det ät ett ständigt plågande .. En dag kan förändra allt .. Förändra hela livet ..
Våra älskade barn , vi minns dom förevigt' vi minns dom med glädje saknad & sorg

Även en liten stjärna lyser i mörkret! *


Kommentarer
Postat av: Anonym

Så hemskt :( blir tårögd :( varför dog Charlie syster barn va hände .? Beklagar blir så ledsen :( dem e vackra änglar

Svar: det var inte charlies systers barn, dom är inte släktja , dom är vackra <3
Emma Gunnarsson

2013-03-11 @ 10:58:16
Postat av: Anonym

Charlie har inget systerbarn?

Svar: nej
Emma Gunnarsson

2013-03-11 @ 20:04:42
Postat av: Anonym

Men va hände vrf dog hon lilla bebisen ?

Svar: det får hon som förlorat sin dotter berätta sälv om hon vill
Emma Gunnarsson

2013-03-11 @ 21:24:36
Postat av: Camilla

Orättvisa värld!

Svar: ja :(
Emma Gunnarsson

2013-03-16 @ 14:10:00
URL: http://omlivetefter.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0