Lördag

Idag har jag & Charlie varit hos min mormors syster & hennes man och ätit middag, var jätte trevligt! Efter vi ätit & så drog Charlie över till Jonas. Så jag & Carina tog en lång promenad med Doris och tränade henne att vara lös' vilket gick jätte bra!

Nu sitter jag & Charlie och kollar tv, fina Charlie kom hem med en fin lampa till elwiras minnes vägg, det blev jätte fint!
Vi har börjat pratat om att försöka möblera om också, men det skulle behövas köpas en säng åt Kasper också så det blir att försöka göra det så fort som möjligt, så vi kan få ordning ordentligt i sovrummet som vi vill ha det och att också veta att Kasper ska känna sig hemma när han kommer o hälsar på :)

Nu blir det fortsätta att mysa med c !
Puss ❤


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0