andas

ibland känns det som om jag inte orkar andas.. i mellan åt känner jag mig så liten & ynklig.. dom senaste dagarna har jag inte haft någon kraft över huvudtaget! all kraft är som bort blåst.. orkar knappt ta mig ur sängen på morgonen, alla tankar bara snurrar runt & det känns som mitt huve ska sprängas! Just nu är det så mycket som händer.. alla ettårsdagar närmar sig, du & jag tappar varandra och jag måste försöka komma på ifall jag ska börja om gymnasiet eller börja plugga på komvux.. nej uch ibland blir det bara för mycket!
sitter hemma själv som vanligt.. ska väl slå på tvn snart och sen duscha ..
puss & hej!♥
 
 
 
 
 
 
 
So tell me when you hear my heart stop.
You're the only one who knows.
Tell me when you hear my silence,
There's a possibility I wouldn't know.

 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Har ni gjort slut?

Svar: ja..
Emma Gunnarsson

2013-03-21 @ 18:53:39
Postat av: Anonym

Varför :( ni passade så bra tillsammans

Svar: Funkade inte :(
Emma Gunnarsson

2013-03-21 @ 22:56:43
Postat av: Anonym

Varför? :(

Svar: Funkade inte :(
Emma Gunnarsson

2013-03-22 @ 12:35:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0