Vidriga människa!!

Jag är så arg & ledsen asså.. Var på möte idag & han jag träffade mig frågade varför jag hoppat av skolan , jag förklarar då att jag mist min dotter som var hjärtsjuk .. Han kastar upp i ansiktet på mig att " Det var väl lika bra, du är ju ändå alldeles för ung att vara mamma"
VAD SPELAR DET FÖR ROLL HUR GAMMAL JAG ÄR?! Vad fan spelar det för roll om jag är 40år eller 18? Mitt barn är dött.. Hon dog?! På vilket jävla sätt är det bra ? Är det rätt åt mig för att jag är ung eller?! Vidriga människa! Ingen vet vad jag gick igenom i Göteborg med elwira ! Inte någon! Och folk som speciellt inte förlorar ett barn själva ska inte yttra SIG!!



Kommentarer
Postat av: Niko

Va sa du till honom då? Polis anmäl honom .. Ja skulle dödat honom om han sa så till mig / kram

Svar: Fick inte fram ett enda ord.. Blev så chockad! Funderar på att göra det! Kram
emma

2013-02-08 @ 12:39:57
Postat av: Eleni

Usch vilket svin! Tänk att det finns så vidriga människor... Styrkekramar till dig!

Svar: Helt sjukt.. Kram
Emma Gunnarsson

2013-02-16 @ 15:40:01
URL: http://elenihadjipetrou.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0