Lördag

Varit vaken stor sätt hela natten .. Leo har bara gråtit hela tiden .. Gick upp vid 8, klädde på Leo och gick med honom till Melina.. Mår skit dåligt idag , är jätte trött & har världens mens värk.. Har aldrig haft värre mens värk än detta , känns fan som förvärkar ..

Nu ligger jag i soffan & väntar på att Charlie ska komma hem, då blir det äta! Sen blir det att ta Doris och promenera till Melina och lämna vällingen som jag glömde här!
Idag händer väl inte så mycket , kanske börja packa lite smått eftersom jag åker om 6 dagar!


Kommentarer
Postat av: enadedic

Får man fråga vart du ska åka ? Kanske har missat det från något annat inläff. Du har en bra blogg och du är riktigt stark! Kram

Svar: Jag ska till Ulricehamn och träffa en kompis :) Tack ! Kram
emma

2013-02-04 @ 23:50:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0