Onsdag

Var på det sista barnmorskebesöket idag eller sista & sista, fick en ny tid till nästa onsdag men sista tiden innan bf iaf, har bf på lördag men tvekar stort på att jag kommer få till helgen.. Hur som helst så blir det igångsättning om 2 veckor annars.. Hoppas verkligen han väljer att komma ut innan dess för nu går det inte längre! Min foglossning blir bara värre & värre dessutom minns jag inte ens när jag sov ordentligt sist.. Men det är bara att härda ut, han kommer väl när jag som minst anar det! 

Kollat greys & paradise hotel.. Fan att ak åkte ut! Jävla skit haha :( 
Men nu ska jag FÖRSÖKA sova så godnatt  ♡ 


Ännu en gång har du bevisat vad som är viktigast & vad du väljer.. Du är så enormt jävla dum.. Hoppas att du en dag kommer att förstå! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0