Jul , julklappar & 2 veckor

Ligger i sängen & ammar just nu, hoppas på att lilleman vill sova snart för är trött & börjar få migrän.. 

Imorgon eller det blir ju idag eftersom klockan är över tolv , så ska vi ner på stan och köpa julklappar, har ingen lust att åka ner  i jul stressen men måste ju handla julklappar! 
Ska köpa till Lillasyster, lillebror, låtsaspappa, nån mer grej till mamma & nåt till Ludwig! Men har dock ingen aning om vad jag ska köpa till någon utav dom! 

Men god jul på er allihopa!   ♡ 


För övrigt blev min älskade Ludwig 2 veckor idag (igår eftersom klockan är över tolv (; ) fort tiden går!!  ♡ 


Mammas julklappar  ♡ 




Ludwigs julklappar från hans farmor & låtsas farfar & hans pappa 




Min fina prins, jag älskar dig  ♡ 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0