Saknad

Idag var jag mamma mina syskon och Charlie hos elwira och vattnade & hälsade på! Det är så skönt att åka dit men ändå så jävla jobbigt! Jag saknar verkligen elwira hur mycket som helst.. Jag bar henne under mitt hjärta i 9 månader , födde fram henne & satt bredvid henne från morgon till kväll i över en månads tid, höll hennes lilla hand och berättade för henne hur mycket jag älskade henne..
Tänk att livet kan vara så orättvist , att föräldrar ska behöva förlora sina barn.. Sina älskade barn .. Att man ska behöva gå till en grav för att hälsa på..
Jag önskar verkligen att du fanns här hos mig, levande! Tänk du hade varit 1år & 4 månader , min stora tjej ❤


Kommentarer
Postat av: Jasmine Hinkelman

Hej vännen! Vilke fin blogg du hade och lycka till med allt ihop och hoppas dina 16 veckor går fort! :)

Vill inte ränga mig på men har sett ett visst antal saker om din ängel och undrar vad som hände? Beklagar verkligen och en sak vet jag, att din ängel vakar över dig "lillebror" <3

Svar: Tack ❤
Men det gör du verkligen inte! ❤ I vecka 37 var jag på ett tul där det upptäcktes att elwira hade ett stort hjärtfel vid namn hlhs, veckan efter föddes hon, direkt när hon kom ut tog dom henne och satte olika dropp sladdar & slangar, hon var ständigt övervakad av personal, när hon var 6 dagar opererade dom henne & operationen gick väl sådär , när hon var 8 dagar akutopererades hon, sen efter pendlade hon mellan liv & död i stort sätt hela tiden, och den 15 maj orkade inte hennes hjärta mer & hon somnade in.. Så hon blev en månad & 3 dagar gammal ❤
Emma Gunnarsson

2013-08-12 @ 12:48:33
URL: http://www.nattstad.se/teenmom

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0