Man lär sig att inte ta någon för givet

Nu har det gått 2 år sen jag stod där med ett positivt graviditets test i handen , många känslor var inblandade , var chockad orolig glad & förväntansfull.. Imorgon skulle elwira blivit 1år & 4 månader, så mycket som kan hända på 2 år, saker man inte trodde var möjliga .. Saknaden bara växer & växer.. För 453 dagar sen hände det ofattbara , min älskade dotter blev en ängel .. Hur tar man sig vidare? För 2år sen trodde jag att jag skulle bli mamma till ett levande barn, 2år senare är jag mamma till en ängel .. Livet är inte som man trott & man lär sig att aldrig ta något för givet!


Kommentarer
Postat av: Jeanette

Jag beundrar dig verkligen över hur stark du är!
att mista ett barn är det värsta som finns och jag kan inte förstå att du står på fötterna fortfarande. Tror själv att jag hade brutit ihop för länge sedan om jag förlorat min son.
Jag känner inte dig eller något men följer din blogg då och då.
Skönt att lilla Ludwig mår bra och är fullt frisk.
Ta hand om er. Kram

Svar: ❤❤❤❤❤
Emma Gunnarsson

2013-08-14 @ 00:56:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0