28/8

Hejhopp, ligger i sängen & typ dör av smärta i rygg & ben! Var på typ "föräldrargrupp" på sjukhuset, efter gick jag till stan för att ta bussen hem men hade missat den , klockan var då 19, och nästa buss hem gick 20,30 så valde att promenera .. Vilket jag ångrade halvvägs , det är en braaa bit att gå och dessutom att vara gravid & ha foglossning gjorde inte saken bättre!
Hur som helst överlevde jag iaf ;)
Blir att sova snart för ska upp tidigt för att åka till ikea , ska handla det sista till lägenheten , sen på måndag är det äntligen inflyttning! Längtar!!
Imorgon är det också 100 dagar kvar till bf! Snart nere på 2 siffrigt!! :') ❤


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hur lång tid tog det att promenera hem?

Svar: 50 min kanske
Emma Gunnarsson

2013-08-30 @ 10:09:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0