5månader

Idag är det 5månader sen jag födde min lilla elwira , 5 hela månader .. Sjukt att tiden gått så snabbt men ändå så sakta! Kommer ihåg när vattnet gick , mitt hjärta slog förfullt , var så himla nyfiken och glad! Det var så spännande att du faktiskt snart var här! Efter legat o kämpat i 20 timmar & 33 minuter så kom du, lyckan är obeskrivlig! Känslan när jag såg dig! Blev så förvånad när jag såg allt ditt hår! Jag kommer ihåg att jag började gråta av lycka ! & nu 5 månader senare sitter jag i stället och gråter av sorg .. Saknaden är obeskrivlig , & jag vet att hur ofta jag en skriver det så kommer du aldrig tillbaka.. Hur ofta jag en klagar på hur ont det gör så blir det inte bättre men att skriva är ett sätt att bearbeta .. Och be mig inte att vara stark för jag har förlorat allt .. Jag har stått upp på båda benen sen jag fick beskedet som förändrade allt .. Jag satt dag ut & dag in vid min dotter sida , jag satt och höll hennes lilla hand .. Jag sov knappt för att jag ville ägna varje sekund med elwira. Jag älskar dig idag & förevigt , jag hoppas vi ses igen !



Så stor och stark på dagen
Men så liten mitt i natten
När ingen ser, när ingen vet
Kommer gråten mitt i skratten


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0