Sista

Idag är en sån där sakna elwira dag.. Saknar henne jämt men vissa dagar är värre en andra ..

Håller på att bli tokig.. Alla dessa jävla frågor hela tiden .. Varför blev det såhär? Varför skulle det hända just mig.. & sen så dum som jag är anklagar jag mig själv hela tiden.. Jag vet ju att det varken var mitt eller Charlies fel, det har ju absolut ingenting med oss att göra utan det bara blir så.. Men ändå klandrar jag mig själv..
Jag saknar dig elwira , jag saknar dig så äckligt mycket ! Jag faller i bitar.. Jag vet inte hur länge till jag orkar , jag vet inte hur länge till jag orkar sakna..

Detta är det sista kort jag tog på elwira när hon levde .. Det här kortet är från samma dag hon slutade andas.. Då hennes hjärta inte orkade slå längre.. Den 15 maj så hela min värld rasade samman..


Kommentarer
Postat av: Gabriels mamma

Varje gång jag läser din blogg får jag klump i magen.
Det är jätte sorgligt det som har hänt./;

Hon var en jätte söt tjej måste jag bara få säga.
Och ung som du är så är du stark av dig. Kram

Svar: Tack! Kram <3
emma

2012-11-27 @ 20:41:08
URL: http://ungmammajuksela.blogg.se
Postat av: Johanna

Massa kramar
<3 <3 <3

Svar: <3 <3
emma

2012-11-27 @ 20:43:37
URL: http://pusselmamman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0