Jul

Idag har det börjats julpyntas, bytt gardiner i kök & vardagsrum.. Satt upp jul stjärnor i fönstren & ställt upp lite tomtar, men nu när julen börjar närma sig kommer alla känslor & tankar fram .. Ångest & panik till Max!
En jul som elwira egentligen skulle vart med på men istället får jag leva med faktum att hon inte lever.. Vill bara skippa den här julen men folk förväntar sig av mig att jag ska ställa upp & vara med ..
För övrigt har jag Ingenaning om vad jag ska köpa till Charlie i julklapp.. Men nåt får jag väl hitta på .. + att han fyller år den 20 december också så måste försöka komma på en födelsedags present! Tycker det är så svårt att köpa grejen till folk!!

Idag händer ingenting .. Har lagat mat som blev cp stark ! Gick knappt att äta haha :( ska snart gå & diska efter mig!
Charlie är iväg .. Som vanligt haha så det är bara jag & Doris hemma!
Heippa!



Kommentarer
Postat av: Anonym

är du säker på att han inte träffar någon annan tjej då??? :-o har hört talas om det att han och caspers mamma träffas :-o

Svar: Ja det är jag säker på
emma

2012-11-30 @ 08:46:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0