På g ?

Nu är bb-väskan färdig packad , det enda som fattas är tandborste & tandkräm men det läggs i innan jag åker upp, kändes så sjukt att packa ner små bebis kläder och sånt, kändes verkligen overkligt! Har liksom fortfarande inte förstått att jag ska ha barn , tror det blir mer verkligt när man ligger där på förlossningen! 35 dagar kvar till beräknad förlossning men är nästan säker på att jag kommet gå innan , dom flesta tror att det blir inom 3 veckor ,
26 27 28 mars har dom flesta gissat på men vissa har också gissat på 1 2 3 4 5 6 7 april , min moster tror att jag kommer gå 12 - 13 april , men bara vänta och se! Alla i min släkt är födda förtidigt, och i vecka 34 var jag öppen 2cm och vecka 35 var jag öppen 3 cm så får se fall det är något på g, har börjat fått rätt smärtsamma sammandragningar & magen har sjunkit en hel del, kanske kan det vara något på g ?


Kommentarer
Postat av: Anonym

Kan du inte göra ett inlägg om vad du har packat med dig bb-väskan?? :)

2012-03-19 @ 19:34:59
Postat av: Emma

Absolut :)

2012-03-25 @ 15:48:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0