Gårdagen

Igår var jag hos bm, bebis mår bra & växer som hon ska! Efter bm åkte jag och Ewa ner till stan , gick till skolan och var där en stund, efter tog vi bussen hem till mig, låg i sängen och pratade i flera timmar, vid halv 4 åkte Ewa & jag tog bussen mot stan igen, åkte till Torshälla , till mormor & morfar , åt mat & kollade tv, sen fick skjuts hem utav världens snällaste, vi satt och pratade fram till halv 10 sen åkte han, hoppade in i duschen & somnade runt 12, är så trött hela tiden .. Sover så fort jag får chansen! Börjar bli lite jobbigt men men ! Nu sitter jag barnvakt åt lillebror & lillasyster, vet inte alls vad som händer senare! Har sjukt mycket förverkar så blir nog att ta det lugnt!
Puss

https://cdn1.cdnme.se/cdn/7-1/2981570/images/2012/pic_193221814.jpg" class="image">


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0