Ensam stark

Trots allt är jag så glad att saker är som dom är , glad att vissa faktiskt försvann ur mitt liv, glad att jag står här idag utan idioter vid min sida, snart har jag mitt lilla barn här, som legat i min mage i snart 9månader , det kommer vara du&jag mot världen , du kommer få växa upp i en släkt där alla är helt underbara , är säker på att du kommer få ett underbart liv, trots att jag är ensamstående så vet jag att jag kommer klara det bra! Jag har min underbara familj som stöttar mig & hjälper mig genom allt ,
Vi kommer klara det fint, bara du & jag <3


Kommentarer
Postat av: hanna

Du klarar bara du själv vet att du kommer få uppofra rätt mycket i ditt liv. Ser att du är 17 år och jag i den åldern va det bara fest och vänner i huvudet. Men du kommer bli bra mamma bara du har viljan och orken. Man kan allt man vill. lycka till

2012-03-25 @ 15:02:16
URL: http://mammahannam.blogg.se/
Postat av: Emma

Jo och jag är villig att offra saker och ting , tycker inte drickande och sånt är viktigt över huvudtaget , har fyllt 18 nu men det är inte så stor skillnad :) tack!

2012-03-25 @ 15:46:22
Postat av: Anonym

Hur lite eller mycket du än vill det så kommer barnets pappa har all rätt i världen att träffa hans barn. Du kan aldrig ta den rätten ifrån honom. Tro mig, jag vet.

2012-03-25 @ 21:21:51
Postat av: Emma

Står det någonstans i texten att jag har tänkt göra det? Klart jag vill att mitt barn & barnets pappa ska få en bra relation med varandra, men att du gjorde din egen tolkning av texten får stå för dig! Jag och barnets pappa kommer nog kunna lösa detta bra utan att folk lägger sig i

2012-03-26 @ 09:18:18
Postat av: hanna

är pappan med i bilden huvudtaget nu?

2012-03-26 @ 09:51:13
URL: http://mammahannam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0