Bm besök

Besöket hos barnmorskan gick bra! Sf-måttet låg på 33, mitt blodtryck var äntligen bra också.. Har haft sjukt lågt blodtryck genom hela graviditeten och nu var det perfekt! Blodvärdet var dock lite sämre.. Måste bli bättre på att ta järntabletterna!!!! Lillens hjärtljud låg på 130-140 så det var bra, och fixerad var grodan också' pratade om förlossningen idag, hon skrev en sammanfattning av hur jag vill ha den, vill väl egentligen inte ha den på nåt speciellt sätt eftersom det är första gången jag gör detta så vet jag inte vad som är bäst & så, man får ta det som det kommer, känns faktiskt bäst så!
Kollar några avsnitt unga mödrar men nu ska jag sova, är skit trött ! Godnatt på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0