Saknar dig

Jag hatar att det blev såhär! Jag hatar att du försvann! Jag hatar smärtan jag känner! Men smärtan påminner mig om hur mycket jag älskar dig & smärtan påminner mig om att jag faktisk inte drömmer utan det här är verkligt! Det är verkligheten.. Jag saknar dig så otroligt mycket.. Men jag är så tacksam över att faktiskt fått burit runt dig i 9 långa månader, jag känner en sån stolthet! Och att jag fick chansen att sitta vid din sida från morgon till kväll! Är så stolt över att vara mamma till dig, & elwira hur lång tid det en tar så hoppas jag att vi ses igen , att jag till slut får dig i mina armar igen! Jag älskar dig av hela mitt hjärta & det kommer jag göra enda in i döden! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0