Trasig

Jobbat idag men vet inte hur jag ska klara detta längre, har ingen ork i kroppen, är svimmfärdig hela tiden, känns som jag går sönder, bena värker och är svullna, fyfan för detta, blir att gå och lägga sig väldigt snart , ska försöka sova!

Snart flyttar jag äntligen ut, var o kollade på tapet idag, eftersom jag ska ha en mörk fondväg så vill jag ha ljusa tapeter, hittade en fondtapet iallafall som jag köpte, åkte förbi baby proffsen också och kollade bilbarnstol och spjälsäng, så ska åka dit och handla någon dag nästa vecka, ska också åka till Ikea och handla lite grejer, behöver ett bord lampor osv..

104 dagar, 14 veckor , 3 månader.. Snart är du här! Längtar så enormt efter dig min lilla plutt!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0