95 dagar kvar till bf

Graviditeten rullar på förfullt, blir större & större, lillen sparkar och bökar runt en massa där inne! önskar bara att tiden kunde gå snabbare.. börjar bli riktigt segt att bara vänta & vänta.. vill ha min plutt hos mig , vill hålla henne och mysa med henne! jag vill bli världens bästa mamma!

man märker att jag kommit långt in i graviditeten nu, brösten läcker rätt rejält! det gör helvetes ont i ryggen, får springa på toa var tionde minut & humöret har börjar svaja igen, blir lätt irriterad & ledsen.. vissa dagar känner jag bara att jag vill kasta saker och skrika.. men det är bara att bita ihop och behärska sig! ska till barnmorskan imorgon , härligt att få höra prinsessans hjärtljud igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0