Min fina familj , jag älskar er!

Haft en super bra födelsedag! Dagen började med att mamma & lillebror kom in o sjöng för mig! Fick paket en ny dvd med hemma bio ljud grej , en morgonrock & ett nytt skal till mobilen ! Gick där efter upp och fixade mig, runt 12 åkte vi till morfar som bjöd på lunch oxfilé & potatisgratäng det var sjuukt gott! Vi åkte hem och då hade min låtsas pappa köpt tårta så åt prinsesstårta! Sen gick jag & mamma på bio , haft en ur mysig dag , visst känns det lite segt att man inte kan gå ut på krogen på sin 18års dag men men det är de värt! Blir firad av släkten nästa helg så får se vad jag får för grejer då!
Blir att sova nu , Godnatt!
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0