Måndag

Hejhopp!

Vaknade runt 9 imorse av att mamma ringde och frågade ifall jag kunde passa lillebror eftersom han är sjuk. Så det blev att kliva upp Och fixa ordning sig & äta frulle! Charlie och Adde drog runt 12, så satt själv ett tag och kolla tv, tog 20 över 2 bussen från Torshälla , sprang in på Hemköp och köpte choklad och sen mot tågstationen där jag blev upp hämtad! Sen dess har jag & lillebror legat och myst i soffan ätit choklad druckit cola & tittat barnprogram , nu väntar jag på att lillasyster och min låtsas pappa ska komma hem så vi kan få lite mat! Dock mår jag illa och har ont i magen men hoppas att det beror på att jag är så hungrig !
Gick in i vecka 30 idag , på något sätt då känns det som en milstolpe, bara 10 veckor kvar nu! Jag hoppas tiden rullar på , jag längtar så enormt :( i Helgen beställde jag en barnvagn också, skulle ju fått en vagn av moster men det blev ändrade planer! Köpte en röd Berlin, den hade fått bra i ett test såg jag i en tidning så hoppas det var ett bra köp! Den kommer iallafall i veckan :)
Nej nu ska jag vara lite social mot brorsan !
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0