Lördag

Idag har jag fan inte gjort ett skit! Vaknade runt 9 , låg kvar tills halv 10 efter det var jag verkligen tvungen att springa ner till toan eftersom när man är gravid har man jävligt svårt att hålla sig! Hade ingen lust att kissa på mig! Sen åt jag frukost & sen gick jag upp till sängen igen , och här har jag legat i stort sätt hela dagen, kollat lite avsnitt av unga mödrar & nåt avsnitt från en unge i minuten, älskar sånna program, synd bara att det finns så några såna serier.. :( kollade melodifestivalen också.. Haha fyfan Sverige ! Pinsamt värre!!! Hur i helvete kan man skicka en sån dålig låt vidare? Mirakel som den nu hette , det är fan ett "mirakel" att den gick vidare! Haha årets skämt! Nej skäms på er!! Nu ligger jag iallafall i sängen igen , bebis sparkar förfullt , Dock verkar det som om hon sparkar på nån nerv , det hugger till utav helvete på ett visst ställe i mellan åt, inte alls skönt! Har haft enormt många sammandragningar idag också, men som jag skrivit i något tidigare inlägg så ska jag ju till barnmorskan på måndag så ska prata med henne då! Fick dock brev hem igår om att föräldragruppen är inställd på måndag :( känns lite surt med tanke på att jag faktisk hade sätt fram imot det men men finns inget man kan göra åt det! Ska väl försöka sova nu så Godnatt på er!
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0