Glad tjej!

Träffade Melina idag, vi kollade runt lite på stan, åt glass & gick till fk! Dom hade öppet idag men självklart gav tanten mig fel papper upptäckte jag när det var försent så nu måste jag ner dit igen ....
Tog bussen till torshälla , morfar hade precis börjat med maten när jag kom så fick mat nästan direkt, fläskfilé ! Gott!! Kollat lite tv & så, träffade en efterlängtad människa ! Vi promenerade runt och pratade, nästan ett år sen vi sågs , nästan ett år sen vi ens pratade med varandra så det var riktigt kul att ses igen !
Sover i Torshälla inatt iaf , lillebror ligger hemma med magsjuka så det känns bäst att stanna här!
Blir att sova nu, kommer somna skönt ikväll! Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0