.

Ibland blir jag så trött på allt , känns som all kraft bara tar slut! Sliter arslet av mig för att få allt bra, stressar runt för att allt ska bli klart .. Men ändå känns det som ingenting blir bra.. Just nu känns det som om fan ingenting är bra.. Är rädd för att bli en dålig mamma, är rädd att jag ska misslyckas , jag vet att det helt naturligt att känna såhär , jag längtar så enormt tills mitt underbara barn kommer men ändå så skrämmer det mig , är bara så jävla rädd att misslyckas.. Förlossningen skrämmer också så förbannat mycket! Känner mig så jävla ensam.. Men mitt i allt detta så vet jag att Allt kommer bli bra, jag kommer bli en bra mamma! Jag kommer lyckas! När jag känner dina sparkar det är då jag vet att jag aldrig kommer ge upp , när du kommer till världen kommer jag göra precis allt för dig! Jag kommer aldrig någonsin svika dig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0