Den eviga längtan!

Äntligen börjar tiden gå lite snabbare! Snart ska spjälsäng monteras upp , skötbordet ska ställas på plats , och alla små grejer ska fixas ! Börjar äntligen se slutet på denna eviga längtan , köpte faktiskt det första paketet blöjor idag! Läst lite om förlossningar och om jag ska vara ärlig så längtar jag verkligen till förlossningen! Är livrädd för den men vill ändå vara där nu nu nu!! Men trots den eviga längtan så är det skönt att den är ett tag kvar för vill fixa klart allt så att allting är perfekt tills mitt mirakel kommer! 82 dagar kvar till bf men hon kan gärna få komma liite lite tidigare! Åh jag längtar så enormt mycket efter den dag du kommer! Jag kommer göra allt för att du ska få det bäst! Jag kommer göra precis allt för dig! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0