Tisdag

Ska när som helst börja städa.. Har ingen jävla lust men det måste ju göras.. En ton disk väntar också.. Charlie är med en kompis så blir att ta reda på allt själv..
Ikväll åker väl jag och mamma & hämtar ödlan , Doris får följa med eftersom jag inte hittar någon hundvakt..
Är på fruktansvärt dåligt humör idag.. Vaknade glad men det vände fort..
Känner på mig att detta kommer bli en jävla skit dag... Lust att ligga kvar i sängen .. Är så nära på att börja gråta..
Skjut mig någon.....
Jag saknar min elwira.. Jag vill ha tillbaka mitt barn ... Jag vill inte ta ett steg utan henne.. Jag vill inte.. Jag orkar inte...


Kommentarer
Postat av: Johanna

Önskar jag kunde ge dig en stor kram och energi!!

Svar: Tack finaste du <3
emma

2012-12-18 @ 17:25:17
URL: http://pusselmamman.blogg.se
Postat av: Therese Jansson

Hejsan!

Vi har aldrig träffats och känner inte varandra. Jag klickade in mig här via någon länk någonstans.
Jag vill bara säga att du är så otroligt stark som klarar att stiga upp ur sängen varje morgon utan din dotter. Jag är själv mamma till en frisk liten snart, två årig tjej.
Till minne av din fina ängla dotter så har jag skänkt 300 kr till Barnhjärt fonden!
Att läsa din blogg har gett mig många tårar, men även mycket insperation.
Tack!

Svar: Åh tack så jätte mycket! <3
emma

2012-12-19 @ 23:17:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0