Söndag

När jag vaknade i morse låg världens bästa pojkvän & höll om mig.. Så mysigt! Finns inget bättre en att vakna så! Hade gärna bara legat kvar men var tvungen att gå upp.. Nu har jag fixat mig & ska snart börja traska mot mormor & morfar, vi ska åka hem till mamma eftersom Göran fyllt år så ska han ha kalas! Annars händer väl inte så mycket idag, blir att mysa med världens bästa framför tvn ikväll!

Charlie jag älskar dig & jag är så enormt glad att det är vi! Trots all skit vi gått igenom så vet jag att vi hör ihop! Vi fick världens finaste dotter tillsammans & förhoppningsvis blir elwira storasyster inom sin tid! Jag vill leva med dig resten av mitt liv! Jag vill dela allt med dig! Du är underbar & jag har inte varit lyckligare en vad jag är med dig! Är så tacksam att jag får vakna upp med dig varje morgon & somna bredvid dig varje kväll! Jag hoppas på att det alltid kommer vara du & jag! Ingenting kan förstöra det vi har! Jag älskar dig världens bästa du <3


Kommentarer
Postat av: ;)

Det ska vara ni! Ni är så fina tillsammans och låt inte hans avundsjuka ex förstöra :-)

Svar: Tack :) Hehe nä ;)
emma

2012-12-02 @ 18:59:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0