Mitt unika hjärtebarn

Du älskade lilla barn tänk vad du fick gå igenom under den korta tid du fanns.. Tänk allt vi gick igenom tillsammans.. Sömnlösa nätter, konstant oro över att få det samtalet jag till slut fick.. Gick alltid runt med gråtklumpen i halsen & smärta i magen.. Ofta blir jag så jädrans arg över att just du hade det dumma hjärtfelet HLHS.. Men hade du inte haft det hjärtfelet hade ju du aldrig varit du.. Du var ju mitt unika lilla hjärtebarn! Du ska veta att jag saknar dig så grymt mycket & önskat verkligen du kunde vara här hos oss istället! Men jag vet att du har det bra där uppe bland alla andra änglabarn!
Jag älskar dig elwira & det kommer jag förevigt göra <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0