Jag kämpar på , tar en minut i taget

 
 
 
 
 
Hej hopp! 
Idag har jag spenderat i stort sätt hela dagen hos mormor & morfar! Mötte mormor 10 imorse och gick lite på "julmarknaden" sen gick vi hem till dom och drack varm o'boy , sen bjöd dom mig på mat! En jätte god fisk soppa :) åkte där ifrån runt 6 typ, kom hem, fixade med tvätt, bädda rent i sängen och diskade, kollade på solsidan & Beck.. Fett ledsen att det var sista avsnittet av solsidan.. Hoppas på en till säsong! Nu ligger jag i sängen & ska faktiskt försöka sova, förhoppningsvis kommer min moster hit på dan, fast det bästa av allt imorgon är att mitt hjärta kommer hem! Ska bli så skönt att ha han hemma igen! Så skönt att ha någon att somna & vakna brevid! Bli omhållen på kvällen och bara få mysa! 
 
Jag saknar dig elwira.. Saknar dig så grymt jävla mycket! Det är så svårt att acceptera att du inte kommer komma tillbaka, svårt att acceptera att du är död.. Ibland vill jag bara ge upp.. Varför ska du vara helt själv där uppe , utan mamma eller pappa? Önskar jag kunde vara med dig där uppe men jag tänker kämpa på, ta en minut i taget, för att en vacker dag kommer det komma in ljus i mitt liv igen & jag kommer ha något att leva för .. Kommer aldrig sluta sakna dig & jag kommer aldrig sluta älska dig så snälla vänta på mig där uppe, jag kommer komma men inte nu.. Min älskade elwira, min älskade ängel <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0