jag är din i alla lägen

När jag träffa dig var världen upp&ner, allting var oklart' minns den dagen så väl, trodde aldrig någonsin det skulle bli något mellan oss, hade aldrig ens tänkt den tanken.. Men sen blev det som det blev & helt plötsligt var jag kär, det hände fruktansvärt mycket förra sommaren , både bra & dåliga saker.. Tiden vi spenderade tillsammans var underbar men ändå fruktansvärt jobbig med tanke på allt som hände runt om kring oss, jag blev gravid & efter många om och men valde vi att behålla, sen brast allt bara.. & vi gick skilda vägar.. Trodde aldrig att vi skulle hitta tillbaka till varandra men det gjorde vi, tackvare vår älskade dotter'
Nu bor vi ihop, är förlovade & försöker faktiskt få ett syskon till bästa elwira! Bortsätt från att jag mår skit utan elwira så är jag så fruktansvärt lycklig med dig! Är så glad att du bara är min & att vi har det vi har, det band vi har tillsammans kommer ingen nånsin förstå, ingenting ska någonsin kunna förstöra mellan oss & speciellt inte alla dessa omogna människor som håller på! Du har rest mig upp för alla gånger som jag ramlat, du är min andra del fast den bättre halvan, kom nära håll om mig & säg att du stannar' jag hittade ett skäl till att fortsätta kämpa , var redo att ge upp men du fick mig att vänta.. Jag hoppas att du aldrig kommer släppa mig! Tänk tillbaks på första dan & nu står vi här.. Jag älskar dig Charlie <3


Kommentarer
Postat av: Johanna

Åh, vad fint du skriver!
Ser att vi har likadana ringar. :)
Kram på er

Svar: Visst är dom fina? :)
emma

2012-12-14 @ 11:01:07
URL: http://pusselmamman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0