Hej o godnatt

 
Hej! 
I fredags var jag & mamma på bio, det var jätte mysigt att bara umgås med henne själv! Efter bion åkte vi hem till dom, jag skulle hämta Doris eftersom min syster passade henne.. När vi kom fram spydde jag.. Trodde faktiskt jag hade fått magsjuka men efter jag hade spytt mådde jag bra igen .. Mamma skjutsade hem mig & Doris så jag skyndade mig in för att se vem som vann xfaktor.. Tyckte awa var en värdig vinnare men jag hade helst velat att jem eller malcom vann ! Matilda kom & sov kvar, vi kollade lite film & snackade skit! 
 
Idag har jag städat & diskat annars har det inte hänt så mycket.. Pratat med bebbo i telefon i några timmar, han är ju i Göteborg & kommer hem på måndag :((( fett tomt här hemma.. Saknar honom jätte mycket faktiskt! Känns skit segt att ligga här ensam i den här stora sängen :( 
Men nu ska jag iaf försöka sova, ska möta mormor klockan 10 imrn bitti, vi ska gå på julmarknaden här i Torshälla.. Så hoppas på att jag orkar upp haha ;) nattinatti! 
 
Charlie jag älskar dig av hela mitt hjärta, tack för att du finns i mitt liv! Jag hoppas verkligen våra drömmar slår in snart' jag hoppas allt blir som vi vill! Aldrig ett steg utan dig.. Kom hem nu .. Vill bara krama om dig & aldrig släppa taget! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0