Hatar

Hatar allt just nu.. Jag vill ha tillbaka mitt barn men Neeej är så äckligt tvungen att inse att det aldrig kommer ske.. Hatar att min dotter är död! Hatar att allt blev såhär ! Hatar mitt liv!
Hatar att ingenting i mitt liv fungerar , efter elwira dog klarar jag inte av ett skit.. Allt runt om kring mig bara försvinner.. Jag hatar mig själv .. Jag vill ha min dotter! Om hon skulle funnits här skulle jag älska livet , jag skulle klara av att Leva.. Är less på att sitta som ett jävla kolli & deppa.. Är less på att må såhär.. Är less på tamefan allt! Har lust att bara kasta sönder saker..... Fuuuuuck off!


Kommentarer
Postat av: Therese , mamma till Evelina :)

Jag förstår absolut inte hur du känner och vill inte ens tänka tanken på att förlora mig dotter. Men jag kan beundra alla som faktiskt försöker trotts vad som hänt, de må vara fruktansvärt svårt och måste kännas som ena värld går sönder! Jag önskar att de fanns någon rättvisa i världen, för de är ibte rättvist att göra bebisar till änglar. Jag tror Elvira är enormt stolt över dig! Vet inte vart jag ville komma med detta, men önskar bara man kunde göra något! Känner inte dig, vet inte heller vem du är, fast ändå hamnade jag här och blev fast! Massa styrke kramartill dig!

Svar: <3 <3 <3
emma

2012-12-01 @ 20:28:16
Postat av: Johanna

<3 <3 <3

Svar: <3 <3 <3
emma

2012-12-02 @ 14:14:01
URL: http://pusselmamman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0